Откъс от „Партизански маркетинг“ Джей Конрад Левинсън

Posted on Updated on

Партизански маркетинг
 

Собственик на книжарница имаше лошия късмет магазинът му да бъде разположен между двама силни конкуренти, които продаваха книги.
 
Един ден, идвайки на работа, откри, че конкуренцията му отдясно е увесила огромен транспарант: ”Чудовищна годишна разпродажба! Намаление на цените с 50%”. Плакатът бе по-голям от предната му витрина.
 
О, ужас, конкурентът отляво на магазина му беше разпънал още по-грамаден транспарант: ”Гигантска разпродажба на залежали книги!” Цените са по-ниски с 60%!”. Отново витрината му изглеждаше нищожна в сравнение с него.
 
Какво трябваше да стори собственикът на малката книжарница по средата?
 
Тъй като беше маркетолог с партизански дух, той измисли свой собствен транспарант и го увеси отпред.
 
Надписът гласеше само: „Главен вход”.

Още цитати от книгата:

Клиент, който каже „Нека да помисля върху предложението“, има предвид „не“

Уменията да се решават проблеми и да се пести време са перспективните браншове днес и вероятно завинаги

Изисква ли допълнително време? Да.
А допълнителни усилия?. Да.
Изисква ли малко повече въображение? Да.
А повече финансови средства? Не. Но ви носи високи печалби.
А това е същността на партизанския маркетинг

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s